Tuesday 5 April 2011

kesah antara aku n cino gilo yang ta seberape neh , ta suke , angkat kaki choww :)

hye , name aku siti suaidah binti sulaiman , umorku 19 taon , org pnggel aku kecik kat lua jep name aku kcik , at dlm fb name aku byk , HAHA , aku dibesarkan di melaka , melaka besh , aku ade bf , name bf aku shukri , org pnggel cuki or cino gilo , bf aku neh ade sebal ket , gilo , bhaaa ,pape pun tetap papa aku , ILOVEYOUONE CINO GILO , byk kesah aku gn dea , tapi tatao nak mlekan cm ane , almaklum laa , bru ptame kali buad blog , cino gilo neh biol ket , suke kacau org , koad ranggi nye tuh , sebelum neh aku bepisah gn dea , coz sebakan perosak hbungan org , ape pun dea tetap tabah , n tunggu aku pai sekang , akhirnye aku gn dea baek semula , thx papa coz sudi menunggu mama n sayang an mama wlaupun kwn baek papa da pisahkn papa n mama , lepas neh tade sape yg buleh pisahkn kite , n tade sape yg blh rampas mama dri papa , mama hnye tok papa sorg , papa laa segalanye bagi mama , tade yang lain , i miss u papa , cnte mama selalu maafkan papa , wlaupon kte brjauhan , papa tetap dihati mama , mama harap hubungan kte brkekalan papa , ingat laa yang mama disini tetap mnnggu papa ,

No comments:

Post a Comment